نمایه نویسندگان

آ

  • آزرمی بستان آباد، کریمه عناصر برنامه درسی پست مدرن در آموزش عالی ایران ، مزایا و معایب آن (مورد مطالعه: اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز) [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 337-362]

ا

  • احمدبیگی، فاطمه ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
  • احمدی، پروین آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]
  • احمدی، غلامعلی طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]
  • اسدی، ندا طراحی الگوی برنامه‌درسی ‌آموزش‌عالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]
  • امام جمعه، محمدرضا طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]

ب

  • باقرشاهی، ثریا واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 171-196]
  • برقی، عیسی بررسی برنامه درسی رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت‌های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
  • بهادرمطلق، غلام طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]

ت

  • توان، عباس طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفه‌ای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]

ج

  • جعفری، اسماعیل شناسایی رفتارهای تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان از طریق تکنیک رویدادهای بحرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 325-356]
  • جهانی، جعفر بررسی چالش‌های نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفه‌ای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]
  • جوادی پور، محمد دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانش‌آموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]

ح

  • حاتمی، جواد ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
  • حسنی، محمد تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیین‌گری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجی‌گرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
  • حکیم زاده، رضوان بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک‌های مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
  • حمیدی فر، فاطمه ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]

خ

  • خاکباز، عظیمه سادات ارائه الگوی برنامه‬ درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانی‌ـ اسلامی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 297-324]
  • خسروی، رحمت اله ارزیابی کتاب های روان شناسی تربیتی در برنامه ی درسی آموزش عالی ایران بر اساس مؤلفه های سبک های یادگیری و انطباق آن ها با روش های تدریس [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 79-110]
  • خسروی بابادی، علی اکبر ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]
  • خلیلی، محمد ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]
  • خلیلی خضرآبادی، مهدیه تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیین‌گری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجی‌گرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
  • خورشیدی، عباس ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]

د

  • دهقانی، مرضیه عناصر برنامه درسی پست مدرن در آموزش عالی ایران ، مزایا و معایب آن (مورد مطالعه: اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز) [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 337-362]

ر

  • روحی، مریم بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک‌های مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
  • رودی، محمدتقی شناسایی رفتارهای تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان از طریق تکنیک رویدادهای بحرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 325-356]

ز

  • زمانیان، عیسی ارائه الگوی برنامه‬ درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانی‌ـ اسلامی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 297-324]
  • زین آبادی، حسن رضا شناسایی عناصر و ویژگی های آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 233-281]
  • زینلی پور، حسین طراحی الگوی برنامه‌درسی ‌آموزش‌عالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]

س

  • سالاری چینه، پروین طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفه‌ای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]
  • سلطانی، اصغر طراحی الگوی برنامه‌درسی ‌آموزش‌عالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]
  • سلطانی نژاد، نجمه طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفه‌ای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]

ش

  • شریفیان، فریدون واکاوی چالش‌های اساسی آموزش روش تحقیق در رشته‌های علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
  • شریفی نجف آبادی، رسول نقدی بر عنوان و سرفصل درس «ژئوتوریسم با تاکید بر ایران «در برنامه درسی آموزش جغرافیای دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 245-265]
  • شفیعی سروستانی، مریم بررسی چالش‌های نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفه‌ای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]
  • شیخی فینی، علی اکبر طراحی الگوی برنامه‌درسی ‌آموزش‌عالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]

ص

  • صادقی، علیرضا واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 171-196]
  • صالحی، کیوان دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانش‌آموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]
  • صباغیان، زهرا ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
  • صمدی، پروین آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]

ط

  • طالب، زهرا واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 171-196]

ع

  • علی عسگری، مجید ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
  • عیوض پور، زهره ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]

غ

  • غلام آزاد، سهیلا آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشته‌های ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]

ف

  • فتحی، رضا تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیین‌گری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجی‌گرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
  • فتحی واجارگاه، کوروش چارچوب مفهومی بین‌المللی کردن برنامه درسی دانشگاه الزهرا (س) مورد: رشته فرهنگ و ادب ایران [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 43-67]
  • فیض بخش، حمیده دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانش‌آموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]

ک

  • کاییدی، اعظم واکاوی چالش‌های اساسی آموزش روش تحقیق در رشته‌های علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
  • کرمی، زهرا چارچوب مفهومی بین‌المللی کردن برنامه درسی دانشگاه الزهرا (س) مورد: رشته فرهنگ و ادب ایران [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 43-67]
  • کلاهدوزان، اکبر نقش آموزش علوم انسانی دربرنامه درسی دانشجویان پزشکی با نگاهی به تاریخ «علوم انسانی پزشکی » درغرب و پیشینه آن درفرهنگ اسلامی -ایرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 125-141]

گ

  • گویا، زهرا آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشته‌های ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]

م

  • محتشم، زهرا آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشته‌های ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]
  • محمدی، عباس مهندسی مجدد ساخت و محتوای برنامه‌ درس «مکاتب فلسفی و آراء تربیتی» دوره‌ کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 363-385]
  • محمدی، مهدی بررسی چالش‌های نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفه‌ای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]
  • معرفت، مرتضی بررسی برنامه درسی رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت‌های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
  • معینی، منصوره نقش آموزش علوم انسانی دربرنامه درسی دانشجویان پزشکی با نگاهی به تاریخ «علوم انسانی پزشکی » درغرب و پیشینه آن درفرهنگ اسلامی -ایرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 125-141]
  • مقدم زاده، علی بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک‌های مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
  • ملکی، مهدی بازنمایی و تبیین گسست ایدئولوژی‌های برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 283-304]
  • ملکی پور، احمد بازنمایی و تبیین گسست ایدئولوژی‌های برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 283-304]
  • منظری توکلی، وحید طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفه‌ای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]
  • مهاجران، بهناز تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیین‌گری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجی‌گرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
  • مهران، گلنار چارچوب مفهومی بین‌المللی کردن برنامه درسی دانشگاه الزهرا (س) مورد: رشته فرهنگ و ادب ایران [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 43-67]
  • مهری، آرمان ارزیابی کتاب های روان شناسی تربیتی در برنامه ی درسی آموزش عالی ایران بر اساس مؤلفه های سبک های یادگیری و انطباق آن ها با روش های تدریس [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 79-110]
  • موسوی پور، سعید واکاوی چالش‌های اساسی آموزش روش تحقیق در رشته‌های علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
  • میررحیمی، مهدیه السادات آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]

ن

  • نصر اصفهانی، احمدرضا واکاوی چالش‌های اساسی آموزش روش تحقیق در رشته‌های علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
  • نصری، صادق طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]
  • نصیری، محمدحسن بررسی چالش‌های نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفه‌ای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]
  • نوری زاده، اکبر شناسایی عناصر و ویژگی های آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 233-281]

ی

  • یاریقلی، بهبود بررسی برنامه درسی رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت‌های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
  • یوسف زاده چوسری، محمدرضا ارائه الگوی برنامه‬ درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانی‌ـ اسلامی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 297-324]
  • یوسفی روشن، محمدرضا نقدی بر عنوان و سرفصل درس «ژئوتوریسم با تاکید بر ایران «در برنامه درسی آموزش جغرافیای دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 245-265]