آ
-
آزرمی بستان آباد، کریمه
عناصر برنامه درسی پست مدرن در آموزش عالی ایران ، مزایا و معایب آن (مورد مطالعه: اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز) [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 337-362]
ا
-
احمدبیگی، فاطمه
ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
-
احمدی، پروین
آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]
-
احمدی، غلامعلی
طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]
-
اسدی، ندا
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزشعالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]
-
امام جمعه، محمدرضا
طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]
ب
-
باقرشاهی، ثریا
واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 171-196]
-
برقی، عیسی
بررسی برنامه درسی رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارتهای فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
-
بهادرمطلق، غلام
طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]
ت
-
توان، عباس
طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفهای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]
ج
-
جعفری، اسماعیل
شناسایی رفتارهای تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان از طریق تکنیک رویدادهای بحرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 325-356]
-
جهانی، جعفر
بررسی چالشهای نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفهای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]
-
جوادی پور، محمد
دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانشآموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]
ح
-
حاتمی، جواد
ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
-
حسنی، محمد
تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیینگری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجیگرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
-
حکیم زاده، رضوان
بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبکهای مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
-
حمیدی فر، فاطمه
ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشتههای فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]
خ
-
خاکباز، عظیمه سادات
ارائه الگوی برنامه درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانیـ اسلامی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 297-324]
-
خسروی، رحمت اله
ارزیابی کتاب های روان شناسی تربیتی در برنامه ی درسی آموزش عالی ایران بر اساس مؤلفه های سبک های یادگیری و انطباق آن ها با روش های تدریس [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 79-110]
-
خسروی بابادی، علی اکبر
ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشتههای فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]
-
خلیلی، محمد
ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشتههای فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]
-
خلیلی خضرآبادی، مهدیه
تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیینگری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجیگرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
-
خورشیدی، عباس
ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشتههای فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]
د
-
دهقانی، مرضیه
عناصر برنامه درسی پست مدرن در آموزش عالی ایران ، مزایا و معایب آن (مورد مطالعه: اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز) [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 337-362]
ر
-
روحی، مریم
بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبکهای مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
-
رودی، محمدتقی
شناسایی رفتارهای تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان از طریق تکنیک رویدادهای بحرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 325-356]
ز
-
زمانیان، عیسی
ارائه الگوی برنامه درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانیـ اسلامی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 297-324]
-
زین آبادی، حسن رضا
شناسایی عناصر و ویژگی های آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 233-281]
-
زینلی پور، حسین
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزشعالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]
س
-
سالاری چینه، پروین
طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفهای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]
-
سلطانی، اصغر
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزشعالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]
-
سلطانی نژاد، نجمه
طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفهای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]
ش
-
شریفیان، فریدون
واکاوی چالشهای اساسی آموزش روش تحقیق در رشتههای علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
-
شریفی نجف آبادی، رسول
نقدی بر عنوان و سرفصل درس «ژئوتوریسم با تاکید بر ایران «در برنامه درسی آموزش جغرافیای دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 245-265]
-
شفیعی سروستانی، مریم
بررسی چالشهای نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفهای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]
-
شیخی فینی، علی اکبر
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزشعالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]
ص
-
صادقی، علیرضا
واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 171-196]
-
صالحی، کیوان
دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانشآموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]
-
صباغیان، زهرا
ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
-
صمدی، پروین
آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]
ط
-
طالب، زهرا
واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 171-196]
ع
-
علی عسگری، مجید
ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
-
عیوض پور، زهره
ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
غ
-
غلام آزاد، سهیلا
آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشتههای ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]
ف
-
فتحی، رضا
تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیینگری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجیگرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
چارچوب مفهومی بینالمللی کردن برنامه درسی دانشگاه الزهرا (س) مورد: رشته فرهنگ و ادب ایران [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 43-67]
-
فیض بخش، حمیده
دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانشآموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]
ک
-
کاییدی، اعظم
واکاوی چالشهای اساسی آموزش روش تحقیق در رشتههای علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
-
کرمی، زهرا
چارچوب مفهومی بینالمللی کردن برنامه درسی دانشگاه الزهرا (س) مورد: رشته فرهنگ و ادب ایران [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 43-67]
-
کلاهدوزان، اکبر
نقش آموزش علوم انسانی دربرنامه درسی دانشجویان پزشکی با نگاهی به تاریخ «علوم انسانی پزشکی » درغرب و پیشینه آن درفرهنگ اسلامی -ایرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 125-141]
گ
-
گویا، زهرا
آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشتههای ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]
م
-
محتشم، زهرا
آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشتههای ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]
-
محمدی، عباس
مهندسی مجدد ساخت و محتوای برنامه درس «مکاتب فلسفی و آراء تربیتی» دوره کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 363-385]
-
محمدی، مهدی
بررسی چالشهای نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفهای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]
-
معرفت، مرتضی
بررسی برنامه درسی رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارتهای فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
-
معینی، منصوره
نقش آموزش علوم انسانی دربرنامه درسی دانشجویان پزشکی با نگاهی به تاریخ «علوم انسانی پزشکی » درغرب و پیشینه آن درفرهنگ اسلامی -ایرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 125-141]
-
مقدم زاده، علی
بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبکهای مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
-
ملکی، مهدی
بازنمایی و تبیین گسست ایدئولوژیهای برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 283-304]
-
ملکی پور، احمد
بازنمایی و تبیین گسست ایدئولوژیهای برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 283-304]
-
منظری توکلی، وحید
طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفهای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]
-
مهاجران، بهناز
تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیینگری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجیگرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
-
مهران، گلنار
چارچوب مفهومی بینالمللی کردن برنامه درسی دانشگاه الزهرا (س) مورد: رشته فرهنگ و ادب ایران [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 43-67]
-
مهری، آرمان
ارزیابی کتاب های روان شناسی تربیتی در برنامه ی درسی آموزش عالی ایران بر اساس مؤلفه های سبک های یادگیری و انطباق آن ها با روش های تدریس [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 79-110]
-
موسوی پور، سعید
واکاوی چالشهای اساسی آموزش روش تحقیق در رشتههای علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
-
میررحیمی، مهدیه السادات
آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]
ن
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
واکاوی چالشهای اساسی آموزش روش تحقیق در رشتههای علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
-
نصری، صادق
طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]
-
نصیری، محمدحسن
بررسی چالشهای نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفهای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]
-
نوری زاده، اکبر
شناسایی عناصر و ویژگی های آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 233-281]
ی
-
یاریقلی، بهبود
بررسی برنامه درسی رشته برنامهریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارتهای فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
-
یوسف زاده چوسری، محمدرضا
ارائه الگوی برنامه درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانیـ اسلامی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 297-324]
-
یوسفی روشن، محمدرضا
نقدی بر عنوان و سرفصل درس «ژئوتوریسم با تاکید بر ایران «در برنامه درسی آموزش جغرافیای دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 245-265]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد